fan vad mycket att göra

- heeej -.- vakna precis :/ ville vakna senare .. tyyp vid 12. för vet ni.. man måste sova 10 timmar per natt (enligt "experterna") och linnea berättade att hon sover ca 5-6 tim per natt? och hon döör inte av det? helt sjukt. jag måååste sova 10 tim per natt.. jag blir helt sinnesjuk annars , hahah. nejmen , jagvetinte.. jag blir as trött iaf. haha. idag ska neaaaa till stan och möta lite kompisar vid tolv. ehmm.. jag tänkte åka till nacka forum och köpa sims 3 , en sjukt snygg BH ;) japp.. elr kanske sims 3 , men troligen. vill vara med ebba. hatar att hon byter.. oj. det har jag aldrig sagt i bloggen.. Ebaaaa garn-el ska byta från JP till myrsjö!!!!!!! Fast det har hon redan gjort -.- hnes första skol-dag var i fredags :( i miss u bby <3 hejdååå , uppdt. om outfiten sen.. och om jag verkligen ska åka? måste städa mitt rum innan skolan börjar.. ? herregud. och sen ska vi kanske gå på en bio som typ heter bright star med ngra kompisar, sååå , puss på rumpan så länge (dreeeeeeeev , hatar när folk skriver så !) Puss&kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0